Att göra det man måste är att göra det man vill....

Tog sovmorgon idag igen, börjar kanske att bli en dålig vana?
Men jag är så hiskeligt trött! :/

Idag var det dax att ringa runt och boka in intervjuer
till min uppsats.
Lyckades ganska bra om jag får säga det själv. :)

Har fyra inbokade och en femte på G.
Har även ringt en skola där slöjdläraren ska ringa tillbaka till mig.
Och sen ska jag ringa tillbaka till en skola
där deras exedition bara var öppen mellan 8-14 tis-tors. :/
Det är för övrigt den skolan som min äldste son går på. :(
Hur kan man ha en expedition som bara är öppen tis-tors?????

Så jag känner mig ganska nöjd.
Har dessutom mailat mina interjufrågor till mig handledare
för att hon ska ge synpunkter och godkänna dem.

Min första intervju kommer jag att göra redan imorgon.

Annars så ska jag ta och försöka röja lite här hemma och tvätta.
Eftersom det inte blev gjort i helgen. :/

Hoppas att du har haft en bra måndag så här långt!

Ha det bäst!

Tjing!


Undrar om det blir någon snö här nere i vinter?? ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Shiiit vad du e duktig!! Bra jobbat,du kan så mycket bra saker!!



Hoppas att du känner dig nöjd nu och kan njuta lite också!



Kram till dig fina vän!

2009-11-30 @ 16:35:41
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0