Att förbereda sig...

 

...inför julen kanske låter tidigt. Men jag började redan i somras! :p

 

Har ju tre flaskor med "snaps" som står i mitt skafferi.
De skulle lagras i 3-6 månader så jag gjorde dem för ca 3 månader sedan. :)

 

Havängslikör, Besk och Hallands fläder! :)

(ledsen för den dåliga bilden)

 

Nu ska jag försöka städa och plocka undan här hemma så att vi får det fint fram till jul.

Planerar att bjuda hit lite folk mellan jul och nyår! :)

Hur förbereder ni er inför julen?

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Maria T

Förbereder mig så lite som möjligt! :) Hoppas bara på några sköna dagas ledigt med dottern. Sedan tillbaka till jobbet igen...! Ha en skön vistelse nere i södern! :) kram

2009-11-11 @ 11:43:40
URL: http://blogg.tauson.net
Postat av: Pia

Ja hur förbereder jag mig...hm....jag älskar att julpynta,baka,göra julgodis,förbereda mat,julklappar,ska stämmning....

Just nu är det mest mental planerning,eftersom vi liksom du har flyttat och jag vill att det ska bli julfint även här i nya huset.

Snart börjar jag köpa klappar och tar fram advetsljustakarna till 1:a advent....Mys....



Kram

2009-11-11 @ 12:19:19
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0