Äntligen!!!! ;)

Idag hade jag deadline för mitt 40% utkast till min uppsats!
Oj, oj oj, vilken ångest jag har haft över det! :/

Med tanke på hur jag har mått de senaste dagarna rent fysiskt
så har det inte varit någon höjdare! :/

Men nu är det gjort och det känns så skönt! :)
Kommer säkerligen få en massa "kritik" på seminariet på fredag!
Men det kan jag leva med!

Hoppas att du har haft en bra dag idag?!

Jag är helt slut och nu ska jag äta middag med min familj
och sen väntar en lugn kväll framför tv:n! :)

Ha det bäst!

Tjing!


En sådan här vacker fågel svävade över min trädgård i morse! :)
(Röd Glada)
(Bilden är lånad på nätet)

Kommentarer
Postat av: krillan

b b b bö bö bö bird bird bird is the word!

2009-11-25 @ 21:00:45
Postat av: Pia

Bra jobbat!!!!



Kram

2009-11-26 @ 09:36:16
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0