Äntligen hemma! :D

Nu är jag äntligen hemma igen! :)

Har ätit en underbar middag tillsammans med min älskade make.
Han hade ordnat med ingredienser så vi åt nötfärsbiffar med ört och vitlökskryddade morötter,
potatis och champinjoner som vi ugnsrostade.
Till det hade vi rödvinssås, vitlöksbröd och drack var sitt glas rödvin till! :)

Jag invigde perkulatorn och åt lite god chokladglass som jag "hittade" i min frys.


Tydligen hade svärmor köpt ekologisk chokladglass! :)

Fick en positiv överraskning när jag kom till Sturup idag.
Förutom syrran och mina söner så kom även mamma och S dit. :)
Och tydligen hade jag suttit på samma flyg som Ola! :)

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Det har jag!

Sov gott!

Tjing!



Kommentarer
Postat av: Pia

Åh så mysigt för dig/er!

Hoppas du sovit gott i din säng i natt bredvid din älskade make!



Trevligt att även din mamma kom till flygplatsen,vem är Ola?



Önskar dig en en underbar Tisdag,kram

2009-11-10 @ 08:16:35
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Helena

jättefint du gjort här på bloggen ju! :)

2009-11-10 @ 09:14:10
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0