Äntligen helg! :):):)

Oj, oj, oj vad jag är trött! :(((

Och det är fredag med allt vad det innebär! :)

Storebror har beställt hamburgare med pommes till middag i kväll!
Enligt maken har han tjatat om det i tre dagar nu. :)

Så jag har tagit ut färs ur frysen. Tänker göra egna biffar! :)

Har haft ännu ett handledings seminarium idag via telefon.
Allt som allt blev det tre timmar i telefon! :/
Men vi hade en liten paus efter nästan 2 timmar.

Jag trodde att jag skulle blir sågad vid fotknölarna.
Har ju dels varit dålig efter vaccinationen
och dels inte haft någon som helst ork eller motivation till att skriva.
Kände mig allt annat än nöjd med det jag hade gjort.
Men jag fick faktiskt inte så mycket negativa reaktioner som jag trodde. :)

Nu har jag tagit helg!!!! :D

På söndag är det 1:a advent! :)

Och jag har inte tagit fram någonting som har med Julen att göra än.

Jag tycker om att ha ljusstakar och stjärnor i fönstren.

I år nu när vi bor i huset ska jag sätta ljusslingor i buskar och träd ute! :)
Men bara vita ljus, gillar verkligen inte de med färg! :/

Ha en skön fredag!
FREDAGSMYS!!!!

Och njut av helgen!

Tjing!


Jag kommer att sakna snön i vinter! :/
Men enligt säker källa har de ingen snö i norr än heller! :p

Kommentarer
Postat av: Liw

Lite väl långt att fara bara, och jag vet inte hur mycket mer min kropp orkar om jag ska vara ärlig. Men har jag tur kanske Ärtan ploppar när jag är igång så här ;-)

kram

2009-11-27 @ 17:06:20
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Pia

Hellu! ;)



Bra jobbat och som sagt ta nu helg!!



Jag gillar inte heller färgade ljus,men till jul känns de röda helt okey,fast inte över allt utan lite grann....vi har mycket ljus!!



Önskar dig en trevlig helg,kram kram

2009-11-27 @ 17:22:18
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Maria T

Bra jobbat med uppsatsen!

Jag tog också fram adventsljusen ikväll. Har bara vita stakar och vita ljus, men jag gillar ju vitt, som du sett.

Ha en bra helg!

2009-11-27 @ 19:28:59
URL: http://blogg.tauson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0