Vill resa bort!


Den här bilden mms:ade min mamma när hon var utomlands förra året. Jag vill oxå åka iväg!!! NU!!

Helgen har varit bra men för kort som vanligt! :( Och nu är det söndag kväll igen! :S

Grillkvällen hos K i fredags var både trevlig och bjöd på god mat. :)

Igår var vi hemma och fick grilla inomhus då det blåste väldigt mycket så vi vågade inte grilla ute. På kvällen kollade jag på Melodifestivalen. Jag tror faktiskt att rätt låt vann!! Grattis Norge och K! ;)

Idag har jag inte gjort många knop men det känns som om det oxå är ok. Vi har ätit hemgjord pizza till kvällsmat! :)

Nu sitter jag här, barnen kollar Bolibompa och maken ligger i vår säng och kollar på tv.

Hoppas att du har haft en bra helg!?

Många kramar till er alla från mig!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Fantastisk vill, blir också ressugen. helgen var fin, men allt för kort =)

2009-05-17 @ 21:20:18
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh vill oxå resa!!



Kram kram

2009-05-19 @ 08:36:12
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0