Tentaångest! :S

Jag känner en inre panik!!!! HJÄLP!!! Jag måste bara klara tentan imorgon! MÅSTE!!!!

Så jag ska inte sitta här och slösa tid på att skriva i min blogg! Men jag känner samtidigt att jag måste få skriva av mig lite! ;)

Fick precis en jättefin bok av L. :) Tack vännen!




I boken finns jättefina bilder och fina sitat av kända och okända!

Ett citat i boken som jag tyckte var fint är:

Livet är kort och vi har inte särskilt mycket tid

att glädja dem som färdas den mörka vägen tillsammans med oss.

Var snar till att älska!

Skynda dig att visa vänlighet!

Henri Frederic Amiel
(1821-1881)

Det som känns lite tråkigt är att man oftast inte får någon vänlighet tillbaka! :(

Men tack än en gång P och H för era fina kommenatrer efter mitt förra inlägg! :)

Ha en bra kväll!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Pia

Tjena bruttan!

Är alldeles övertygad om att tentan kommer gå hur bra som helst! Skickar lycko sparkar till dig,tänker på dig kl 10-12 kram kram kram kram

2009-05-29 @ 08:19:16
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0