Stora packardagen! ;)

Maken kom hem för en stund sedan efter att han har lämnat sönerna på fritids och dagis. Vi är båda två lediga idag så då bestämde vi oss för att packa och städa inför flytten. Det är lika bra att vara ute i god tid då vi ska banta ner saker som får plats i en 5:a till att vi förmodligen kommer att bo i en 3:a eller i värsta fall en 2:a.

I morgon kommer en pappa till en av lillebrors kompisar på dagis och ska kolla på barnkläder, resterande blir annonserade på Blocket. Och på söndag kommer en tjejkompis hit för att kolla på soffan och fotöljerna m.m. för att se om hon är intresserad av att köpa dem för en billig penning.

P.S. Om du bor i närheten av Umeå och läser det här inlägget så kan du ju alltid höra av dig för jag kommer att sälja mycket saker inför flytten. D.S.

Annars så måste jag ta och plugga en del inför tentan som jag har den 29/5 och 1/6.

Vad gör du en sådan här klämdag? ;)

Ha en bra helg!

Tjing!

Det här blev inte vårt drömhus men jag hoppas att vi kommer att hitta vårt så småningom.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till med packningen! Huset är fint, håll ut. Ni kommer hitta det =)

2009-05-22 @ 22:33:58
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0