Min dag idag!

      
08.42                                    09.42                                    10.42

      
11.42                                    12.43                                   13.07

Idag ringde min klocka vid 6.30 eftersom jag hade bestämt mig för att äntligen gå på Idol audition.

Bestämde mig när jag kom dit att jag ville fota en bild i timmen. Men jag orkade bara tills jag kom in efter drygt 4½ timme.
Sen var det ytterliggare 3½ timme kvar att vänta innan jag fick träffa juryn efter 8 timmar.:S

Men nu är det gjort och det var kul att få se Idol från insidan. :)

Så kolla på Idol när det sätter igång. Då kanske du ser mig! ;)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Bra jobbat!! Modigt som attan!!!

Åh vad skoj det ska bli att titta på dig! LÄNGTAR!



Du kommer sova sött i natt efter denna låååånga dag!!



Kram på dig Idol Annika!!

2009-05-03 @ 21:16:04
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0