Många järn i elden!

Har varit och lämnat O på skolan och F på dagis. O var allt annat än rolig i morse. :( Men han är ju 6 år så det hör väl till åldern?!

Nu sitter jag här och känner hur kaffedoften sprider sig i lägenheten. :) Idag börjar jag inte förrän 11.15 så då bestämde jag mig för att gå hem en stund innan det är dax att gå iväg till skolan.

Är nöjd med motionen de senaste dagarna. Har ju cyklat fram och tillbaka till jobbet nu i 4 dagar vilket har resulterat i ca 4 mil cykling. :) Dessutom kom jag ju iväg till Iksu igår där jag avverkade 1 timme i gymmet och 40 min på spinningcykeln. :) Känner av lite träningsvärk idag men inte så farligt. Det blir nog värre imorgon. :S

Imorgon är det vägdag. Ska bli kul och se om det syns något på vågen. Men jag har inte så stora förhoppningar. Har ju inte varit så noga med varken motion eller mat de senaste veckorna. Har varken haft tid eller ork. Har varit lite för mycket i skolan. :S

Hoppas att du kommer att ha en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!

                     
Ska bli spännande att kolla Idol när det sätter igång och se om man är med någonstans?! :S

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för din fina kommenmtar! Du har en speciell platts i mitt hjärta med! :)



Hoppas inte träningsvärken blir för jobbig,bra jobbat!!



Kram Pia

2009-05-13 @ 09:34:24
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Har du sökt till Idol ??? =)

2009-05-14 @ 19:29:02
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0