Det händer ganska mycket just nu! :S


Jag har snart studerat vid Universitetet i 4 år. Det har varit mitt "andra hem". Nu har jag snart bara en termin kvar. Så efter sommaren börjar jag min sista termin. Jag har varit student sedan 2004 med ett uppehåll under 2005 då jag var hemma och var mammaledig.

Det känns konstigt att veta att jag nästa år kommer att vara något annat. Arbetslös, lärare, butiksbiträde?? Ja, jag har en spännande tid att gå till mötes.

Känner mig nöjd med dagen idag. Har varit och tränat på förmiddagen. Det blev 1 timme i gymmet där jag tränade mage, armar, bröst och rygg. Sen gick jag på ett 40 min spinningpass. :) Avslutade det hela med en stund i ångbastun. :D

Nu är jag på jobbet igen. ;) Jobbar 16-21 idag. Det innebär att jag kommer att ha cyklat en dryg mil när jag kommer hem. :)

Hoppas att du har haft en bra dag?!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har också en termin kvar efter sommaren, visst är det skrämmande? Men samtidigt himla skönt. :)



Kanonbra jobbat med träningen!

2009-05-13 @ 08:36:32
URL: http://malinjoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0