Tandläkarbesök och fövirring! :(

Stress, stress, stress! :( I morse var det inte kul att vara mamma och inte att vara söner heller skulle jag tro. Efter att jag var rastlös igår kväll och hade svårt att gå och lägga mig så kom jag i säng alldeles för sent vilket resulterade i för få timmar och som dessutom inte var några bra timmar så var jag således supertrött i morse. :(

Släpade mig ur sängen och fixade frukost till mig själv och grabbarna. Tjatade, tjatade och tjatade lite till och blev arg och gick med lillebror till dagis, lyckligtvis träffade jag en mamma till en pojke i O:s klass som kunde ta honom med sig till skolan. Lämnade dagis typ 10 min innan jag skulle vara hos tandläkaren. Stress, stress, stress! :(

Tandläkarbesöket gick bara bra och jag gick till skolan när jag var klar. Men när jag kom till skolan bestämde jag mig för att kolla en gång till att jag hade läst rätt att jag skulle ha gitarr idag kl 10.15. Men nej det skulle jag inte. Lektionen skulle varit idag kl 15 men var flyttat tills imorgon 10.15. :( Så nu sitter jag här på skolan vid en dator och ska ta och gå och fika om en stund. Sen tänkte jag utnytttja tiden till att spela lite instrument. m.m.

Hoppas att du stressar lite mindre än mig idag!

Tjing!


Det här är nästan min utsikt där jag sitter just nu! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Oj oj stress är inte bra! Skönt att det gick bra hos tandläkren,vår favorit sysselsättning ....NOT



Hoppas resten av dagen varit lugnare och att du mår bra,jag mår inget vidare i dag....Fibromyalgin tar ut sin rätt efter vår helg i Gävle....suck...



Kram på dig

2009-03-02 @ 18:36:28
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0