Städdag!

Idag har vi städat här hemma. Det börjar så sakteliga att bli lite bättre än vad det var innan.

Annars så har inte mycket annat hänt idag.

Till middag nu i kväll lagade jag en thailändsk kycklinggryta med nudlar. MUMS!!! I kycklinggrytan hade jag lök, gröna bönor, champinjoner, böngroddar, vattenkastanjer, morötter, bambuskott, vitlök, färsk ingefära, citronsaft och lätt kokosmjölk och lite kinesisk soya.


Thailändsk kycklinggryta!

Hoppas att du har haft en bra helg!? Min har varit alldeles utmärkt. :)

I kväll ska jag kolla på Bones och förhoppningsvis gå och lägga mig ganska tidigt.

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ser smarrigt ut!

2009-03-08 @ 21:10:20
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Ser jätte gott ut!

Skönt med nystädat,det blir lite roligare att vara hemma då tycker jag :)



Hoppas din måndag blir bra!!



Kram till dig du fina

2009-03-09 @ 06:50:32
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0