Min dag idag! :)

I morse efter att jag hade lämnat mina söner på skolan och dagis så begav jag mig till Iksu för att träna. Idag körde jag 50 min spinning (själv med mp-3 spelarens musik i öronen) och gjorde 100 situps på Pilatesbollen. :)

Glömde ju att skriva att jag även i måndags gjorde mina 100 situps efter att jag varit i gymmet.

Har varit i skolan idag och övat inför morgondagens redovisning. Vi ska redovisa 1990 - talet och 2000 - talet. Vi ska spela Cold Plays låt "Yellow" och Oasis låt "Don´t look back in anger". Jag spelar elbas på båda låtarna. :) I vanliga fall är det alltid jag som sjunger så därför känns det ganska skönt att jag inte gör det imorgon. Båda låtarna går i helt fel tonart för mig ändå.

Har nyligen avslutat kvällsmaten som i kväll bestod av macka och the. MUMS!!

Hoppas att du har haft en bra dag?!

Ska bli intressant att se vad vågen säger imorgon?!

Ha det bäst!

Tjing!

  
Oasis                                          Coldplay

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0