Lugn och skön natt! :D

I natt har jag sovit 10 timmar!!!! :D

Gick och la mig vid 21.30 och gick inte upp förrän 7.30 i morse. Så underbart!!!

Tyvärr är jag hemma med mina sjuka söner idag. Men storebror har sovit hela natten utan att han behövde få alvedon igår kväll. :)

Det är jättefint väder ute men jag får hålla mig inomhus iallafall tills maken kommer hem och kan vara med sönerna.

Idag måste jag baka bullarna. Och givetvis upptäckte jag att min kardemumma var slut. Så nu får jag vackert vänta tills maken kommer hem vid lunchtid och har köpt med sig kardemumma, smör och ägg. Men sen blir det bullbak iallafall. :)

Hoppas att du har en bra dag idag!?

Ha det bäst!

Tjing!


Ska nog försöka spela lite gitarr och sjunga ihop med grabbarna idag! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Är det här du? Vad kul att se en bild! =)

2009-03-18 @ 18:14:36
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0