Jag är inne i en negativ spiral just nu...:(

Vågen i morse var då ingen höjdare. :( Siffrorna som kom fram var 86.6 kilo vilket innebär att jag på en vecka har gått upp 0.8 kilo. Har inte vägt så mycket på säkert 1 år eller mer. :( Jag kan bara säga en sak och det är att jag minst sagt inte är nöjd. :(

Vet att jag inte rört mig så mycket men jag borde väl inte gå upp nästan 1 kilo för det. Men, men! Det är bara att "bita i det sura äpplet" och gå vidare antar jag.

Vädret där ute idag gör ju inte saken bättre precis. Gråmulet och plusgrader, rått och trist. Jag får nästan flashbacks från när jag bodde i Skåne. :(

Idag står det Sång/Spel 2000-talet/1990-talet på mitt schema. Det låter väl ganska kul?! ;) Vi kommer under våren att gå igenom olika deceniner under 1900-talet och vi börjar från nutid och går bakåt t.o.m. 1950-talet. Det ska bli roligt att se vad lärarna har hittat på.

Annars så händer inte så mycket annat idag mer än att jag kanske tar mig iväg till syjuntan i kväll.

Hoppas att du har en bättre dag än mig?!

Ha det bäst!

Tjing!


Jag tycker att träden är jättevackra men NU vill jag ha vår istället!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det bästa med en spiral är att den är rund, snart är det finare tider igen =) Kram!

2009-03-05 @ 14:20:49
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Helena

Vad kul att dom börjar med en historik som går från nutid till dåtid! Annars börjar alla i dåtid, helst stenålder, innan dom kommit till 80-talet, sen förväntas man ha koll därefter! Som om det inte hänt nått på 30 år liksom!



Tummen upp för lärarutbildningen!

2009-03-05 @ 15:45:30
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej hej,hoppas du känner dig bättre till mods nu och att dagen ändå varit bra!



Kramar till dig

2009-03-05 @ 19:14:34
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0