Favorit i repris! :)


Gårdagens middag! :)

Igår åt maken och jag en god middag och kollade Melodifestivalen tillsammans. :) Älgfilén som vi åt av i fredags var så stor så det fanns kvar kött igår som jag helstekte i ugnen. Jag kryddade den med nymalen svartpeppar och lindade in den i bacon. Till filen gjorde jag potatismos och en rödvinssås med färska champinjoner och lök. MUMS!!!

Idag ska barnen gå på kalas hos en av storbrors klasskompisar. Under tiden de är där tänkte maken och jag städa här hemma. Det behövs verkligen. :(

Hoppas att du har en bra söndag!?

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag blev jätteglad sist jag handlade att tomaterna har gått ner i pris. Jag har saknat tomater!!



Vi kommer nog leva på tomater och apelsiner på vår semester... :P Och sangria...

2009-03-15 @ 11:54:02
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Viltkött är väldigt gott, men en konst att tillaga. =)

2009-03-15 @ 12:39:09
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Min söndag var jätte bra,kolla gärna i min blogg så får du se vad jag hade för mig!



Mysigt med middag tillsammans med maken....så gjorde vi oxå när barnen var små och sov på nätterna,nu är de vakna på nätterna och sover på dagarna :-) Så vi får käka frukost tillsammans mannen och jag hehe!!



Önskar dig en solig måndag,här är det sol! KRAM

2009-03-16 @ 08:26:07
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0