Snacka om att vara glömsk! :(

I morse vid halv tio ringde min mobil. Det var från jobbet där dem undrade om jag var på väg. Jag skulle ha börjat jobba kl 9. Oops! Jag hade bokat in att jag skulle jobba idag för 2-3 veckor sedan och helt glömt att det var idag. :(

Så det var bara att klä på sig och hoppa upp på cykeln och cykla de ca 5 km till jobbet i motvind. :(

Men nu är jag här iallafall och har fått i mig lite frukost. Jobbar tills kl 21 i kväll. :S Det kommer kännas bra sen i slutet av juli när jag får lönen. :)

Hoppas att du har en bra avslutning på helgen!?

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Annelie



Hahahaha,, ja jag kan tyvärr inte göra nåt annat än o skratta åt att du glömde bort att du skulle jobba idag.



Men, ibland äré bara så.. att man har tok för mycké i sitt huvud.



Jaja, äré inte värre så.. du kom ju i alla fall till jobbet.. även om det var liiite för sent.



Ha dé bäst.. // Annelie

2009-06-07 @ 17:13:37
URL: http://minegen65.blogspot.com
Postat av: Pia

Hej hej!

Tittar in för att läsa i fatt mej lite på det jag missat under helgen....Men tänk att du glömde jobbet ....hehe hehe



Hoppas pacning gått bra och att du känner dig nöjd med din helg,kram från mig

2009-06-07 @ 21:30:34
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Pia

Hej!

Smyger in för att önska dig en jätte bra måndag,kram

2009-06-08 @ 08:37:33
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0