Mat är gott! ;)

I kväll har vi grillat marinerad fläskytterfilé, champinjoner, paprika och squash. Till det åt vi rotfruktsgratäng. :) Drack rött vin till maten. :)

Som jag tidigare berättat plockade jag maken och barnen blåbär och hallon här om dagen och maken köpte oxå lite hallon här om dagen i stan. Idag gjorde jag en "drottningpaj". Oj, oj, oj vad god den blev. Till den serverades det vaniljglass och kaffe. MUMS!!!!

Annars så har jag varit ute och promenerat idag. Stegräknaren visar 11 993 steg och då har jag ändå 1½ timme kvar på det här dygnet! ;)

Hoppas att du har haft en bra dag idag!

Ha det bäst!

Tjing!


Tänkte att den här bilden skulle passa bra idag! :p

Kommentarer
Postat av: Pia

Tittar in för att önska dig en skön söndag!

Kram

2009-07-19 @ 10:27:36
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0