Jag gå i väntans tider! ;)

Pratade precis med tjejen som hyr ut huset som vi var och tittade på igår. Hon ringde efter att jag har försökt nå henne både igår kväll och idag. Jag berättade att vi fortfarande var intresserade och då sa hon "ni ligger inte alls illa till". Vilket jag tolkar som att de tycker att vi vore ok som hyresgäster. :)

Vi kommer att få besked imorgon om vi får hyra huset. Så nu är det bara att vänta och vänta tills de hör av sig under morgondagen. :S

Annars så ska jag ta och sila min andra sats fläderblomssaft. :) Har lite andra projekt på G oxå.

* Åka till stan och handla
* Gå minst 10 000 steg ;)
* Lägga ut ett nät
* Plocka blåbär och hallon
* Städa och tvätta
* Fortsätta att läsa Liza Marklunds bok Nobels Testamente
m.m.

Hoppas att du har en bra dag!?

Ha det bäst!

Tjing!

         

Fisk är sååå gott! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0