Tillbaka till vardagen.

Idag är det slut på helgerna enligt mig även om det idag är Trettondagsafton och imorgon är Trettondagen och en helgdag. ;) Men jag är tillbaka i mina vanliga rutiner igen. :)

Satte kl på 7.45 i morse och gick upp och åt frukost. Fiberhavregrynsgröt med lingonsylt och mjölk. Mums!

Sen vid 9 tiden klädde jag på mig för att promenera bort till Sjukhuset och Blodcentralen, upptäckte nämligen igår kväll att jag hade bokat in en tid för plasmagivning idag kl 9.30. Efter jag varit där promenerade jag vidare till Iksu för att "låsa upp" mitt träningskort. Om man inte avbokar ett bokat träningspass låser de kortet så att man får betala 50 kr för att kunna använda det igen. Tyvärr hade jag bokat in ett pass som jag glömde avboka när jag blev fökyld någon gång i november typ. :(

Nu är jag hemma igen och stegräknaren visar 5833 steg :) varav 3542 (31min) är lite snabbare steg. :) Mycket nöjd med tanke på att kl bara är 12.33.

Idag tror jag att jag hoppar över träningen i och med att jag varit och lämnat plasma. Men jag ska ta och boka in ett träningspass tills imorgon. 

Ska strax ta och äta lite lunch som idag blir lite rester från här om dagen när jag lagade korvgryta. Korven jag använt är en "middagskorv" som har en fetthalt på ca 7-9% istället för vanlig falukorv som brukar ligga på över 20% i fetthalt. Tänkte koka lite pasta till.

Hoppas att du får en bra dag idag!

Tjing!

         
Imorgon ska jag få inviga mina nya skor! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0