Känner mig nöjd men ändå inte :S

 Tog mig iväg till Iksu och körde 25 min crosstrainer. Avslutade med 100 situps. :) Stretchade och gick och bastade. :)

Dessvärre har jag inte ätit så bra idag. :(

Både det ena och det andra har tyvärr passerat mina läppar. :(

Men det som känns ganska bra är att det var skönt att träna. Men jag ville ta det lungt idag så att jag inte blir sjuk igen. :S

Dagen idag har varit ganska bra. Och imorgon är en ny dag och då ska jag försöka vara bättre med maten. Stegen idag blev 11 525 inkl 25 min crosstrainer.

 
Middag                     Vitamininjektion

Till middag efter träningen idag åt jag en sallad med kinakål, tomater, gurka, alfalfagroddar med en dressing av citron och kryddor. Till detta gjorde jag en äggröra med skogschampinjoner, gul paprika och lök. Till detta åt jag kalvsylta.

Innan jag gick och tränade drack jag en Smothie gjord på 1 banan, 3 pressade apelsiner, 2 pressade citron och 1 mango (det blev drygt 2 stora glas). Hade även i lite is för att få den lite krämigare.

  
Cupcakes

Dessvärre var en i min temagrupp så oerhört snäll att hon bakade morotscupcakes med philadelpia frosting. De var som "Blondinbella" hade uttryckt sig "To die for" :p Tack så mycket C för att du frestade mig att prova Leilas underbara cupcakes. ;)

Så nu förstår ni varför jag inte är allt för nöjd med mitt matintag idag. :S

Idag har varit en bra dag!

Sov gott!

Tjing!

 

Kommentarer
Postat av: Malin

Den dära cupcaken gör inte så mycket, du har ju tränat, ätit bra mat och gått dina steg =)

2009-01-27 @ 22:39:47
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Äh, tränar du bra så gör det väl inget? Gör det det? Ja tror godis och chips är värre än en vacker muffins :)

2009-01-28 @ 09:24:05
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha! I´m sure the cupcakes was to die for! =)

2009-01-28 @ 22:16:06
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0