Jag och skorna överlevde :)

Jaha, då var man trött, mätt, sliten osv. ;)

Träningen gick bra men det märks att jag inte tränat på ett tag och att jag var och lämnade plasma idag och att jag varit förkyld. :(

Har lite huvudvärk i kväll men jag tror att det beror på vätskebrist. :(

Det blev hemgjord pizza till middag i kväll. Och efter maten råkade lite glass slinka ner i min mage. :p

Men jag har kört 45 min spinning idag och gått 11 112 steg :) varav 6379 var snabba. Förbrukat 449 kalorier och 25,7 g fett, har gått 7.44 km :)

Då jag inte hade stegräknare på mig när jag tränade är jag mycket nöjd med dagen. :D

Ha det bäst!

Tjing!

                      
Skorna står och väntar!      Glassen som frestade mig! ;)

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad duktig du är! Snart spinnar du nog ännu fortare än innan! :)

2009-01-06 @ 08:58:40
URL: http://tjolebompan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0