Hå, hå, ja, ja! ;)

En ny vecka är här och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. :S

En glad nyhet i morse var iallafall att både makens och mina pengar har kommit in på kontot. :D Så nu behöver jag inte leva som en "kyrkråtta" längre. :)

Skulle gå och handla mjölk igår och då fanns det 13 kr på kontot och mjölken kostar 9.90. :)

Men idag kom som sagt våra pengar in så nu kan vi betala våra räkningar och leva. ;)

Annars så har jag många tankar i huvudet som vanligt. Och massor att göra men ingen motivation som vanligt. :( 

Sitter på skolan i datorlabbet och nu tänker jag sluta skriva och spela lite gitarr istället. :)

Ha en bra dag!

Tjing!


Jag spelar inte på på min egen utan på en av skolans som låter mycket bättre. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0