Avstämning :(

Idag är det torsdag och då är det som ni som läser min blogg vet vägdag. :( När jag ställde mig på vågen i morse hade jag en förhoppning om att jag skulle ha gått ner i vikt. Jag fick ett minus ett ynka litet hekto hade jag gått ner sedan förra veckan. Så min nya officiella vikt idag är 84,7 kilo. Får väl trösta mig med att kroppen kanske inte riktigt har fattat vad det är som händer och att jag får ett större minus nästa vecka.

Men som jag sagt innan, ett minus är ett minus. :)

Ha en bra dag!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Tack för din fina kommentar på min blogg! den värmde gott om hjärtat!



Härligt med minus....min vägdag är måndag det ska bli spännande och se om det hänt något!



Puss och kram//Pia

2009-01-08 @ 15:31:54
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0