Att tro på sig själv...

... är inte alltid så lätt. :(

Fick ett jättefint sms i morse som gjorde mig jätte glad och även lite fundersam. Så här stod det i sms:et.

Du är unik!
Glöm aldrig att du är den enda männsikan på jorden som kan förändra ditt liv, du är den enda som bestämmer var och hur du vill tillbringa din morgondag.
Den enda som kan krossa dig är du själv och dina tankar om dig själv.
Låt ingen annan styra ditt liv, ta kontroll och bestäm dig.
Du är mycket starkare än du tror och kan klara av vad som helst bara du tar ett beslut för att göra en förändring.
Jag tror på dig!
Kram
 

Är väl medveten om att det är ett "kjedje sms" men jag bryr mig inte för jag tyckte att budskapet var bra.

Men tror jag på mig själv?

Har en del att fundera över!

Nu ska jag ta och äta lite och sen ska jag faktiskt unna mig att sova en stund. Känner mig väldigt sliten.

Ha en bra dag och en underbar helg!

Tjing!


Tror att jag ska ta en promenad idag, kanske ska ta och gå över bron igen?! :p

Kommentarer
Postat av: Pia

Klart du tror på dig själv! Jag tror på dig!



Kram till dig min goa vän

2009-01-23 @ 22:09:36
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Jo det är viktigt att stå på sig, så ingen annan gör det =)

2009-01-24 @ 15:58:36
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Helena

Det är många av om där kedjesmsen som är riktigt fina faktiskt...

2009-01-26 @ 08:34:43
URL: http://tjolebompan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

det e så sant som det e sagt... jag är jättedålig på att skicka vidare sådant för jag tycker att man får alldeles för många kedjesms så ta inte illa upp om jag inte skickar tillbaka någongång kramis gillar ju dig ändå utan en massa sms :-)

2009-01-26 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0