Tur och otur

Idag har jag varit på skolan på förmiddagen för att vid 16 tiden ta mig till Iksu och träna spinning. Jag kände mig pigg i kroppen och körde på ganska bra i början på passet. Tyckte dock efter en stund att sadeln var lite låg. Jag höjde sadeln och när jag skulle "knäppa i" min högra sko igen så gick det inte. Kollade under skon och då hade "clipset" flyttat sig så att det inte gick att knäppa fast. Jag som kände mig pigg i kroppen och på G och tjejen som hade passet var bra och musiken lika så. :(

Jag bestämde mig för att ge upp spinningen och gick istället och körde lite Crosstrainer och gjorde situps. Det blev ca 25 min spinning, 20 min Crosstrainer och 100 situps på Pilatesboll. :)

Så jag känner mig både besviken och nöjd samtidigt. :S

Ha en skön kväll!

Tjing!


Vilka underbara färger! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Synd, men det är ju kanonbra ändå! =) Nästan en timmes träning.

2009-02-04 @ 20:57:45
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pia

Hej vännen!

Tänker på dig och det trevliga samtal vi hade i går,jag finns som sagt här.....Det där med att ses till sommaren vore så skoj! Längtar redan nu!

Hoppas du mår bra och att din dag blir bra!



Stor kram från mig//Pia

2009-02-05 @ 08:42:14
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0