Städa, städa varje söndag och så varje jul det tycker jag är kul.....

Har för ett tag sedan avslutat brunchen som det blev idag då maken lät mig får sovmorgon. :) Gick upp och fixade iordning en riktig "fry up". :) Det blev bacon, stekt ägg, stekta färska champinjoner, stekt tomat och vita bönor i tomatsås. Till detta åt jag rostad Rasker med bregott och the. Kanske inte så nyttigt men ack så gott. :)

Just nu sitter jag här och bloggar. Maken och yngsta sonen sover och storebror ligger och läser i sängen. Skönt och lugnt med andra ord. :p

Ska försöka städa idag. :( Och imorgon ska jag ta och träna. Har inga lektioner förrän på torsdag så de närmaste dagarna ska ägnas åt att skriva rapporter och träna.

Ha en bra söndag!

Tjing!


Det har snöat hela morgonen men nu verkar det vara uppehåll!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst är det härligt med flera dagar ledigt! =)

2009-02-22 @ 16:46:37
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0