Min alla hjärtans dag!

Gick uppe vid 7.15 i morse. Gjorde min fiberhavregrynsgröt med kardemumma, kanel och äppelmos till frukost. Hade mellanmjölk till.

Vid 8.30 tiden promenerade jag till Iksu för att träna. Idag körde jag 50 min spinning, 100 situps och 10 armhävningar (orkade inte mer :(  tyvärr)

Har varit nere i stan idag och köpt kläder till Lillebror (han fick ett presentkort i födelsedagspresent i december). Det blev tre tröjor, tre par strumpor och ett par byxor. :) Var även en sväng på Skapande Lördag för att sedan gå och handla lördagsgodis. :)

Nu har vi ätit middag. I kväll blev det helstekt kycklingfilé, färsk tomatbandspagetti, frästa färska champinjoner och grönmögelsostsås. MUMS!!! Drack ett glas rödvin till. :)

I kväll blir det Melodifestivalen och mys framför tv:n. :)

Stegräknaren igår visade 9228 steg och idag hittills 7578 steg.

Vad gör du idag?!

Ha det bäst!

Tjing!


Funderade på att baka en kladdkaka idag men insåg att jag inte orkade varken baka eller äta någon idag.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mysig dag du verkar ha haft. Bra att inte orka baka, sparade du de kalorierna =)

2009-02-14 @ 21:58:54
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Mums vilket gott käk!

Vad morgon pigg du är! Bravo!

Kram kram

2009-02-15 @ 11:29:42
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0