Jag känner mig lite piggare nu i kväll! :)

Min bästa vän just nu! ;) Om du blir förkyld så testa! De går att köpa i en vanlig mataffär. :)
Jag tycker att de funkar jätte bra. Ju tidigare man tar dem efter de att man känner sig förkyld desto bättre.


Idag har jag fått en del saker gjort men samtidigt känner jag att jag borde gjort mer. Varför är det alltid så?

Började dagen med att få sova lite extra då maken lämnade sönerna på skolan och dagis. :D

Gick upp på morgonen och tog en Echinacea brustablett och gick på toaletten. Sen kröp jag tillbaka i sängen igen och sov ca 2 timmar. :) Har tagit Echinacea hela dagen efter föreskriften på "röret" och jag känner mig faktiskt lite piggare idag. Tänker dock inte träna imorgon och har avbokat passet som jag hade bokat. Men om jag känner mig ok på fredag blir det nog lite lätt träning då. Har behållt spinningpasset som jag har bokat på lördag mellan 9 - 10. Det är med min favvoinstruktör A. :)

Har färgat mitt hår idag. Färgade mestadels utväxten då det är ganska stor skillnad mellan den och min vanliga hårfärg.

Vid två tiden åkte maken och jag ner till Ica Maxi och handlade. Så fruktansvärt skönt att handla när det är lite folk. :) Vi fick tag i "allväderställ" till grabbarna. Det är ett par byxor och jacka i ett material som är både vindtätt och står emot regn. :) Så nu klarar de sig hela våren hoppas jag. Tog stora storlekar så att de kan ha på sig under utan att frysa. :)

Väl hemma igen och efter att vi hade hämtat grabbarna från dagis fixade jag iordning lite mat. Idag blev det hamburgare med bröd. Inte det nyttigaste man kan tänka sig men det var supergott! :) Får väl se vad vågen säger om saken imorgon.

Efter maten gjorde jag en smoothie till mig och grabbarna. I den hade jag banan, frysta hallon och yoghurt. MUMS!! Maken köpte en ny yoghurt i förra veckan som jag tog det sista av.

Nu sitter jag här och bloggar och funderar över dagens bravader. Kollade mitt schema för en stund sedan och insåg att jag verkligen har ett skönt slut på veckan. Imorgon går jag 13 - 15 och på fredag 10 - 12. Så om kroppen tillåter blir det lite träning efter lunch på fredag. :)

Ha en skön kväll!

Tjing!


Det är den som är längst till höger med choklad som jag använde.
De andra har jag inte provat än. ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Lider med dig,krya på dig vännen!

Gott med smoothie,det gör vi ofta!

Yogurten har jag testat,den med hallon smak...MUMS!!

Tack söta fina du för din fina kommentar i min blogg!!!

Jag/vi fick huset städat iallafall skönt,nu doftar det gott!



Kram Pia

2009-02-25 @ 18:54:33
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0