Dagen idag har varit en bra dag! :)

Idag har min grupp varit på besök på den skola som vi ska undervisa på imorgon. :) Vi kommer att träffa 20 elever som går i årkurs 5. :)

Det har varit ganska kallt idag, ca -15 grader. Imorgon ska det bli ca -20 om man får tro meterologerna.

Efter lunch träffade jag min grupp som jag läser Estetisk kommunikation tillsammans med. De håller på och gör en processrapport i form av en Power Point presentation. Den blir så himla fin. :)

Vi har även planerat lektionen för morgondagen och det kommer att bli både spännande och kul. :)

Sitter och skriver det här blogginlägget på jobbet. Blev "blixtinkallad" i förmiddags så jag jobbar 16-21 idag. Helt ok om du frågar mig. Har bara 2 timmar kvar att jobba. :) Sen blir det bussen hem och sängen för mig. ;)

För er som inte vet så jobbar jag som personlig assistent. Just nu sitter min "brukare" och kollar på tv så då passar jag på att surfa lite. :)

Jag känner mig förvånansvärt "pigg" och det har jag delvis P att tacka för. Hon läser min blogg och ger mig så mycket positiv feedback. Det finns många andra oxå, jag har inte glömt er K, H och S mfl. Men jag kan inte nämna alla. :P

Hoppas att ni har haft en bra dag?! Det har jag! Idag har jag hittillls gått 9597, igår blev det tyvärr bara 8276 steg men å andra sidan gick jag drygt 12 000 steg i måndags. Har som mål att gå minst 10 000 steg om dagen eller 70 000 steg i veckan.

Imorgon är det vägdag. Hoppas att jag slipper ett + igen. :(

Ha det bäst!

Tjing!


Så här ser det ut hos mig! :)

Kommentarer
Postat av: Pia

Åh kram kram kram kram till dig vännen! Tack för att du finns



Kram Pia

2009-02-11 @ 20:02:26
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0