Blir så besviken

Vaknade i morse och hade känningar i halsen. :( Har även en begynnande huvudvärk. :( Och jag som skulle träna idag. Men nu har jag avbokat träningspasset och lär få försöka vila så mycket som möjligt istället.

Har precis ätit en tallrik med fiberhavregrynsgröt med kanel, kardemumma, linfrö, lingonsylt och mjölk. :) Nu dricker jag ett glas the med mjölk. :)

Ska strax gå iväg till skolan och dagis med mina söner. Sen ska jag hem och sortera tvätten. Har tvättstugan idag mellan 10 - 13.  Annars så ska jag försöka plugga och städa lite här hemma. Och sova!!!! Har sovit jättedåligt i natt! :(

Ha det bäst!

Tjing!


Det är vackert ute men jag vill ha vår NU!!!

Kommentarer
Postat av: Pia

Men stackare! Krya på dig nu!

Kram

2009-02-24 @ 08:53:48
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0