Äntligen! :)

Oj, oj, oj! Efter två sömnlösa nätter fick jag äntligen sova ordentligt i natt. :)
Dock var jag tröttare i morse än vad jag var när jag inte fick sova. :/

För ca en timme sedan skickde jag iväg min uppsats. :)
Tanken var att den skulle vara klar till 70 %.
Tror att jag ligger på ca 65 %.
Men med tanke på den senaste veckan så är jag nöjd. :)

På måndag är det seminarium och innan dess ska jag
ha läst en annan uppsats och opponera på den.

Imorgon ska maken och jag på bröllopsfest.
Hans bror har gift sig.
De har gift sig borgerligt här i Sverige och
ska gifta sig i kyrkan i Bolivia där hon kommer ifrån.
Sönerna ska vara hos morfar! :)

Hoppas att du har en bra dag?!

Ha det bäst!

Tjing!


Undrar om vi ska provsmaka glöggen på söndag!?
Ska fira lillebrors födelsedag då! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Ska du redan vara klar med uppsatsen? Du började ju nyss! :)

2009-12-10 @ 18:47:36
URL: http://malinjoe.blogg.se/
Postat av: Pia

Du är så duktig! Och visst förtjänar du att få vila nu!!



Kram

2009-12-10 @ 20:11:15
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0