Steker plättar till sönerna i min mormors gamla gjutjärnsplättlagg! :D


MUMS!!! ;)

Idag är en seg dag, det har regnat en del ute och jag håller på och tvättar vilket gör att jag helt sonika får hänga tvätten innomhus. Önskar att jag kunde vänta med att tvätta men det kan jag tyvärr inte då jag inte tvättat på några dagar och tvättberget hotar med att överfalla mig! ;)

Till lunch idag tänker jag ge mina söner plättar med min pappas hemgjorda sylt gjord på vita och röda vinbär! :D

Själv ska jag nog ta och äta lite rester. Ha en bra dag!

Tjing!

Nu har jag oxå ätit och jag åt ärtsoppa till lunch och tog några plättar med vinbärssylt till efterrätt! MUMS! Sylten var jättegod! Tack för det pappa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0