Resfeber och flyttångest! :S

Mår inget vidare just nu! :( Vet att om 24 timmar så sitter jag på tåget mot Umeå via Stockolm bort från min familj. :(

Har dock fått en glädjande nyhet idag! :D Storebror O får börja skolan på måndag! :D Det verkar som om det lönar sig att tjata och vara besvärlig! :p

Känns väldigt skönt att veta nu innan jag åker att både O och F har någonstans att vara på dagarna när M jobbar. :D

Har packat ungefär 75% av mina saker. Känns skönt! :) Men jag är lite rädd för att jag ska glömma något viktigt. :S

Ställde precis in en potatisgratäng i ugnen. Till den ska vi äta grillad hickorymarinerad fläskfilé (har själv gjort marinaden), rödvinssås och vitlöksbröd! :D MUMS!!! Tänkte att vi skulle ha en lite "avskedsmiddag". :p

Ja, ja! Nu vet ni hur jag mår! Hur är det med dig?

Ha det bäst!

Tjing!


Mina underbara pojkar som jag kommer sakna såååå mycket! :(

Kommentarer
Postat av: Pia

Fina de är sönerna!

Tänker på dig...det vet du!

Kram

2009-08-29 @ 09:25:17
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Kommer gå riktigt bra. Se framåt, inte bakåt. =) Lycka till!

2009-08-29 @ 15:22:36
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: krill

tiden kommer att gå så fort och vips är du både klar med dina studier och hos dina söner igen :)

2009-08-30 @ 15:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0