Nu är snart helgen slut igen!??

Ännu en helg som snart är till ända. Och jag undrar som vanligt vart timmarna och dagarna tagit vägen. Känns som om jag inte har fått något vettigt gjort som vanligt. :(

Läste precis min före detta klasskompis blogg och jag insåg att min och hennes höst har mycket gemensamt. Hon är gravid och ska ha barn i slutet av december och där har vi inget gemensamt. Men i övrigt. Jag kommer om ca 2 veckor att åka upp till Umeå igen för att läsa min sista termin på Lärarprogrammet. Innan dess har jag en hel del saker att fixa med här.

Jag ska:

* Sortera kläder och lägga in i garderober.
* Tvätta kläder
* Packa upp lådor
* Packa ner det som jag ska ha med mig till Umeå.
m.m.

Dessutom ska jag försöka umgås så mycket som möjligt med min familj som jag kommer att sakna väldigt mycket när jag flyttar upp till Umeå igen. :(

På tisdag ska jag träffa rektorn på O:s blivande skola. Hoppas att han kan börja på skolan och fritids på onsdag.

Sen hoppas jag att det löser sig med F:s dagisplats. Känner att han behöver träffa jämnåriga och få den stimulans som förskolan kan erbjuda.

Jag har varit ledig sedan den 3 juni och jag börjar faktiskt känna att lite rutiner skulle vara skönt. :p

Ha en skön söndag!

Tjing! 


"Livet på landet e vad jag vill ha, livet på landet det känns alltid bra!"  ;)

Kommentarer
Postat av: sara

tiden går skrämmand fort

2009-08-16 @ 14:32:54
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: sara

det var den jag hittade först=)

2009-08-16 @ 18:55:38
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Spiderchick

segt att helgen är till ända =(

2009-08-16 @ 19:53:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0