Kvalitetstid med familjen! :)

Maken jobbade igår och i måndags men är ledig resten av veckan. :)

Har bestämt mig för att umgås så mycket jag kan med honom och grabbarna de närmaste veckorna med tanke på att jag åker upp till Umeå igen i slutet av månaden. Sen vet jag inte när jag har möjlighet att komma ner igen. :S

Idag ska vi åka till Jysk och se om vi kan få tag i sängar till O och F. Sen ska vi även handla lite mat.

Eftermiddagen spenderar jag nog i trädgården! ;)

Vi ska även åka en sväng in till Malmö och hämta lite saker som står i makens brors förråd. :)

Hoppas att du får en bra dag!

Tjing!


Tänk vad spännande om det finns kräftor i dammen!? :p

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt att umgås med familjen! Förstår att du vill passa på att göra så mycket som möjligt med dem innan du åker!

Blev det några sängar?



Önskar dig en fin fin torsdag,kramen till dig//Pia

2009-08-06 @ 07:39:10
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0