Hå, hå, ja, ja! ;)


Underbara äpplen från min pappas ena äppelträd. Kanske ska koka äppelmos? ;)

Igår var jag, maken och sönerna hos mig pappa. Han ringde ju här om dagen för att han ville att jag skulle komma förbi och kolla lite lådor från min mormor. Det var typ 30 lådor. :S Vi kom överens om att han ska köra hem lådorna hit till oss så att jag kan gå igenom dem i lugn och ro när jag har tid.

Fick dock med mig några bra saker hem igår bla en elektrisk grill. :)

Har ringt några viktiga samtal nu på morgonen och fick ett glädjande besked. Lillebror har fått en dagisplats och kan börja sin inskolning redan på torsdag. :) Vi ska åka dit och hälsa på i veckan! :D

Idag har jag och sönerna sorterat lite kläder och nu spelar de ett "lek och lär spel" på den andra datorn. Jag är hur seg som helst. :( Fick sova 4 timmar i natt, sen gick jag på toa och somnade inte om igen förrän efter ca 1 timme. :/

Lägger in lite bilder från igår och här om dagen när vi var i Eslöv! :)


Vi åt glas när vi var i Eslöv här om dagen! :)

Hoppas att du har en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej

Jag har nu en tävling där du kan vinna en goodiebag full med smink.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-6.html



Vad gärna med

Kram//M

2009-08-24 @ 18:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0