Nu är bullarna slut! :(



Idag delade jag och maken på de sista 3 bullarna. Så nu får jag ta och baka en ny sats igen. :P

Tog mig iväg till Iksu idag efter många om och men. Tränade styrketräning idag då jag inte ville chocka kroppen allt för mycket då det var ett bra tag sedan jag har tränat och dessutom har jag ju varit dålig. :(

Passade på att plugga och träna samtidigt. He, he! Och jag lyckades iallafall läsa 20 sidor under tiden som jag tränade. :)

Solen har varit framme hela dagen men det är ingen direkt värme i luften ändå. Men jag har tankat solljus. :)

Fick reda på att min väninnas dotter operation har gått bara bra. :) Skönt att veta att allt är bra med P och M. :) Ni finns i mina tankar! *puss och kram*

Är nöjd med dagen och jag ser fram emot morgondagen då jag förhoppningsvis kommer att få gjort fler saker så att jag kan sova gott! ;)

Hoppas att du oxå är nöjd med din dag?!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0