Idag för nio år sedan träffade jag min blivande make :)

Idag har jag och maken vår "nioårsdag". Wow, det känns inte som om det var så länge sedan vi blev tillsammans men det är det.  :)

För åtta år sedan idag friade min make till mig. :)

Idag händer inget speciellt mer än att vi har tänkt äta lite god mat i kväll när sönerna har somnat. Kanske dricka lite gott vin till. :)

Pratade med min mamma igår för första gången på ca 9 månader. :S Hon hade satt in pengar på vårt konto till lite "påskmys" till grabbarna. Jag bestämde mig för att de fick ringa till henne och tacka. Sen slutade det med att vi pratade i 20 min. :) Det kändes både bra och dåligt. :S Hon lovade att höra av sig till mig. Men jag har inga större förhoppningar om att hon kommer att göra det.

Idag har vi tvättat 4 maskiner än så länge. Har tvättstugan igen kl 19-22 då vi har mer tvätt och en del av det som vi tvättade innan hann inte bli torrt. Maken har hjälpt sönerna att städa sina rum oxå. :)

Hoppas att du har haft en bra PÅSK?! Min har varit helt ok.

Ha det bäst!

Tjing!


Underbara färger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0