En dag kvar sedan 13 dagar ledigt! :D

Äntligen känner jag mig lite bättre. :) Sitter i skolans datasal och skriver det här.

Idag har vi uppspelning av 50, 60, 70 och 80-tals låtar. KUL!!! Jag kommer att sjunga, spela bas och ev. trummor. :)

Det snöar utanför mitt fönster och det är nollgradigt! BLÄ!!!

Pratade med F:s dagisfröken idag och hon sa att hon kan inte minnas när det var så här mycket snö sist. Jag minns att det var ganska mycket snö första vintern efter att vi flyttat upp hit 2003. Men att det snöar den 6 april är ingen höjdare om du frågar mig. :(

Mina tankar finns idag hos P och hennes dotter M som är på sjukhuset. M ska opereras. :S Ett nödvändigt ont. Jag tänker på er båda! Tack P för allt stöd du gett mig de senaste dagarna. :)

Annars så ser jag fram emot min nästan två veckor långa "ledighet". :D Har en lektion idag mellan 13-15 och sen har jag inget förrän måndag v 17. Men givetvis är jag inte sysslolös. Har massor att göra, vi kommer att ha en musikhistorietenta efter lovet och även ett litteraturseminarium. Så min ledighet kommer jag att tillbringa med näsan i böckerna, motionerandes på Iksu och hemma med att städa, packa och sortera.

Hoppas att du kommer att få en bra dag!

Ha det bäst!

Tjing!


Mycket vackert men inget jag vill ha nu, nu vill jag ha VÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas din uppspelning gick bra! =)

2009-04-07 @ 20:20:27
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0