Besviken...

...är jag idag. :(

Loppisen blev en flopp. :( Jag har kämpat och fixat och donat och det kom kanske 10 personer och kollade varav 2 handlade. Tack K för hjälpen och den goda glassen! ;)

Så jag mår inte helt ok nu. Känner mig både fysiskt och psykiskt trött. :(
Har liksom gått och laddat inför loppisen nu i flera dagar och så blir det så här. :(

En sak som dock är ganska bra är att jag fick sålt lillebrors trehjuling och att vi i veckan även fått sålt vårt hörndatabord, en matta och en halltaklampa. Så vi har tjänat ihop lite pengar men jag hade önskat att det kommit lite mer folk på loppisen.

Men, men, sånt är livet.

Nu sitter jag här framför datorn och känner mig helt slut. :(

Hoppas att du har haft en bra dag!?

Ha det bäst!

Tjing!


Provade Magnum White Strawberry idag! :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så tråkigt att det inte gick som du hoppades. Men du kanske kan köra loppisen en helg till? Eller sälja på nåt annat sätt?

2009-04-26 @ 20:37:53
URL: http://halsowannabe.blogg.se/
Postat av: Pia

Men vännen...åh vad synd.....skickar massor av styrkekramar från mig

2009-04-26 @ 21:05:09
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: krillan

Du hade verkligen gjort ett hästjobb med loppisen! Det ska du vara stolt över. Nästa gång blir bättre, kramar

2009-04-27 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0