Att leva i nuet och inte oroa sig för framtiden...

...är inte alltid så lätt. :(

Har funderat en hel del på hur hösten och vintern kommer att bli då jag och resten av min lilla familj inte kommer att bo tillsammans. Kommer jag att tycka att det är skönt att vara "själv"? Kommer jag att sakna dem så mycket att det blir jätte jobbigt?

Många frågor snurrar runt i mitt huvud. Hur kommer jag att klara att skriva min D-uppsats?

Kommer jag att hitta ett jobb när jag är klar med min examen och blir färdig lärare?

Måste försöka leva i nuet och njuta av all den tiden som jag har framför mig tillsammans med min lilla familj innan det är dax att vara "särbo" i september.

Sommaren kommer att bli mysig, det är jag helt säker på. Men kommer vi att gå varandra på nerverna när vi kommer att bo så trångt som vi faktiskt gör i stugan. Jag hoppas på fint väder så att vi kan vara ute mycket och att vi gör lite utflykter som gör att vi har saker att göra och inte bara är tillsammans. Det är mysigt det oxå men för mycket av det blir trist i längden.

Vart ska barnen gå i skolan? Kommer vi att hitta en lägenhet som vi kommer att trivas i?

Nu ska jag återgå till livet och låta cybervärlden få bearbeta min tankar och funderingar.

Ha en fortsatt skön påskhelg!

Ha det bäst!

Tjing!

                                                              
Jag längtar tills i sommar när man kan sitta och njuta av solnedgången och blicka ut över havet! :D

Kommentarer
Postat av: Krillan

gör som du skriver i början. Njut av tiden med familjen... chilla :D

allt löser sig ju. Å lös de sig int så lös det sig ändå :D

2009-04-12 @ 11:03:14
Postat av: Sofia

En dag i taget, man ska inte ta ut problem i förskott. Glad Påsk!

2009-04-12 @ 14:03:05
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0