Äntligen! :D

      
Min underbara 4 åriga son kom hem med de här vackra smyckena här om dagen. :)

Nu har jag äntligen fått tummarna loss och varit inne hos CSN nere på stan och lämnat in min ändringsansökan så att jag förhoppningsvis kommer att få studiemedel under resten av terminen och höstterminen som blir min sista på Univ.

Tack K för ditt moraliska stöd och den underbara fikastunden vi hade efteråt! :D

Bestämde mig för att promenera hem från stan så den här veckan har börjat bra på stegfronten. 11 739 steg så här långt idag. :) Mycket nöjd! :)

Till lunch idag åt jag panerad fisk och kokt potatis med remouladesås. MUMS!!! Kanske inte det bästa valet men gott var det. :)

I kväll blev det grillad kyckling med bröd och smaksatt creme fraiche. MUMS!!!

Hoppas att du har haft en bra dag?!

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Pia

Härligt!



Kram Pia

2009-04-27 @ 22:06:23
URL: http://gummanpiasblogg.blogspot.com/
Postat av: Sofia

Det var fina smycken ja. =) Till dig? Får du använda på valborg.

2009-04-28 @ 21:12:58
URL: http://halsowannabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0