Stanna tåget jag vill hoppa av! :S

För mycket att tänka på, och göra, var ska jag börja? Huvudet håller på att explodera och kroppen är så trött att jag bara vill stänga ögonen och dra täcket över huvudet igen. :(

Är det hösten som gör sig påmind eller är jag deppig??

Vill inte mer, orkar inte mer, vill inte känna såhär! 

Ironin i det hela är att jag idag fick en kommentar att jag såg glad ut! ? Kanske beror det på min röda blus som jag har på mig idag. ;)

Har precis bokat tvättstugan mellan 13-16. Behöver verkligen tvätta. :( 

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

kom igen gumman kämpa.... jag vet vad du går igenom kanske inte bokstavligen vad du tampas med i huvudet men dock virre varret och hopplösheten.... men jag vet åxå att man klarar av det till slut, utnyttja styrkan i ditt äktenskap och finn positiviteten kramar om länge // Ulrika

2008-09-11 @ 21:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0