Sömnlös i Umeå! :(

Har sedan lite efter 22 försökt somna men inte lyckats. :( Har varit uppe och kissat och snytit mig ett antal gånger, plockat mina ögonbryn. He, he! Skrivit en ny låttext?! :) och legat och viridigt och vänt på mig men inte lyckats somna. :(

Om jag ska analysera situationen kan det bero på några olika saker. Jag är nervös och förväntansfull inför morgondagen. Jag är för pigg eftersom jag sov ca 2 timmar mitt på dagen idag. Jag har tusen saker som snurrar runt i mitt huvud som gör att jag inte kan slappna av utan ligger och tänker på dem hela tiden. Jag är övertrött! :(

Tänkte skriva av mig lite här och se om det går lättare att somna sen?!

Här kommer texten som jag skrivit för en stund sedan. Har bara skrivit ner texten som den poppade upp i huvudet på mig.

Att hitta den rätta stigen är inte alltid så lätt.
Att sedan följa den kan visa sig vara rätt.
Jag är vilse i min värld och hittar inte ut.
Kan du visa mig var det finns ett slut.

Önskar att jag hade kartan för att finna dit.
Men ibland så finns det många hinder i mitt liv.
Känns som om jag famlar i mörkret och att det inte finns något ljus.
Lys min väg och hjälp mig finna frid.

Jag vill inte springa i motvinden längre.
När ska vinden vända så att jag kan andas igen.
Livet är en gåta utan svar.
Ju mer jag letar desto fler frågor hittar jag.
Finns det något slut.
Ska jag nånsin hitta ut.

Labyrinten växer för varje dag som går.
Och ju mer jag letar desto längre bort jag når.
Hjälp mig hitta ut.
Jag vill få ett slut.


Kommentarer
Postat av: forever yours

vad fint du har skrivit. Sen visar du det själv. Cykeln är svaret :D

2008-09-16 @ 08:29:50
Postat av: krillanthegreatest.blogg.se

hade hoppats på ett inlägg här om din nya frisyr ;) blev det affro? :D

2008-09-16 @ 22:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0