Önskar att jag visste vad jag ville?! :S

Helgen har varit bra och som jag skrev igår har vi fixat och donat i vårt vardagsrum. :) Är så nöjd och det känns verkligen underbart att ha så fint hemma. :) Nu är det bara resten av lägenheten som ska städas oxå. :(

I helgen har vi lyssnat på låtarna från sommarkursen och min man gillade verkligen låten jag skrev till honom. :)

Idag har jag börjat min musiklärarutbildning igen efter sommarlovet. :) Rena korvstoppningen! :(

Känner mig lite vilsen i livet just nu men jag ska nog snart komma underfund med hur hösten kommer att se ut!?

Ha en bra kväll! Jag ska lägga mig tidigt idag! :)

Ha det bäst!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Anton

De blev fint med soff- och fotöljöverdragen

2008-09-02 @ 20:07:37
URL: http://orfeous.blogg.se/
Postat av: Ulrika

undrar just när man ska få höra den ;-) kram

2008-09-03 @ 17:12:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0