Många känslor just nu. :(

Jag har så många känslor i kroppen just nu att jag inte riktigt vet vad jag ska känna. :S

Känner mig blue av olika anledningar som jag inte orkar gå in på just nu. :( Är nervös och förväntansfull inför morgondagen då jag ska få en ny frisyr. :)

Hoppas att jag kommer att känna mig tillräckligt pigg för att orka vara i skolan på förmiddagen imorgon. Valde ju att vara hemma idag för att orka imorgon. Vilket gör att jag måste gå dit imorgon. Börjar fundera på om jag valt rätt när det gäller mitt blivande läraryrke?! :(

Jag har inte orken just nu att engagera mig så mycket som jag borde göra. :( Vet inte om det beror på vädret, förkylningen, det som hänt de senaste dagarna eller om det bara är något övergående?! En sak vet jag iallafall, jag tycker inte om att må såhär. :(

Jag hoppas att det snart kommer en vändning eller att orken kommer tillbaka annars vet jag inte hur jag ska klara den här hösten?!

Tur att jag vet att jag har tagit mig upp ur svackor förut och "klarat" det. Vet inte om jag klarar det utan "hjälp" den här gången?

HJÄLP!!!!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0