Livet är en gåva som måste man måste ta hand om. ;)

Jag är så tacksam över mycket i mitt liv och jag har bestämt mig för att inte lyssna på de "röster" som i mitt huvud säger att jag borde göra si och så och bla, bla, bla.

Man önskar sig en massa saker hela tiden men i själva verket så borde man vara glad över det som man har. Och ta tillvara de relationer man har istället för att önska sig att vissa relationer som inte är så bra borde vara bättre.

Ett citat som jag ska försöka leva efter är "unna dig själv att inte umgås med folk som inte vill dig väl". Alla dessa energitjuvar som finns i mitt liv som jag ska göra mig av med. :(

Det är dax att städa och göra mig av med sånt som gör mig ledsen eller trött.

Nu ska jag ta hand om mina underbara söner och äta fondue med min man. :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0