Jag blir så j-vla förbannad! :(

Sitter i vårat datalabb på skolan och planerade att jobba med en uppgift vi ska ha gjort tills på fredag. Tror du inte att datorn krånglar och jag kan inte logga in och plocka fram det jag jobbat med hela morgonen hemma. :(

Blir så less så att jag håller på att kokar över. :( 

Tänker mycket på min vännina de här dagarna. Hennes pappa är allvarligt sjuk och hon packade in sig, bror och barn i en bil igår kväll och körde 122 mil för att besöka sin pappa på sjukhuset. :( Jag önskar att jag kunde göra något för henne. Men jag hoppas att alla mina tankar gör att han blir bättre. Till saken hör att hon nyligen har fått en ganska så bra kontakt med sin pappa efter många år av nästan ingen kontakt alls. :(

Jag håller alla fingrar och tår som jag har att allt ska bli så bra som möjligt. 

Annars så är det fint väder här uppe i norr. Idag skiner solen och det gjorde den igår oxå. Helgen har varit bra och i lördags firade vi storebror som fyllde 6 år den 14/9. Tänk att jag har en son som går i skolan. :)


Sonen gillar inte tårta så vi hade glass istället. ;)

Igår var jag på blodcentralen och lämnade blod. Så nu har jag varit duktig. ;) 

Livet rullar på och jag jobbar på så gott jag kan. 

Ha en skön eftermiddag och kväll! 

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0